+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Hvězda Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 151 recenzí

  • Personál

    91%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    84%
  • Pohodlí

    81%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

jiří Polák ing.

dospělý pár, 24.7.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Jedna mladá ochotná recepční,která měla službu při našem příjezdu v pátek 22.7.2016 cca v 11 hod. Ostatní byli neutrální až lhostejní.

  • Hotel Hvězda je v podstatě trochu lepší ubytovna.Nezajišťuje vůbec žádné stravování.Restaurace zavřená.Zahraniční hosté,údajně z Bosny byli dlouho v noci velmi hluční,nedalo se spát.Hotel stojí při velmi frekventované silnici se silným provozem i o víkendu prakticky po celou noc.I to brání spaní. Zodpovědně lze konstatovat,že jde o jeden z těch horších hotelů,kde jsme byli dosud ubytovaní a v žádném případě bychom mu nedali kladné hodnocení.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
4
Hotel Hvězda odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Poláku,
co se týká ceny, vybrali jste si nejlevnější hotel v Kroměříži, cena se Vám zdála i tak vysoká, za krásný nově zrekonstruovaný pokoj (440Kč/osoba) smlouval jste o ceně. Bylo Vám nabídnuto vrácení peněz. No nevyjádřil jste se k tomu.

Pokud jste chtěl extra cenu a okolí, měl jste si připlatit za 4* hotel v centru Kroměříže a ne smlouvat o ceně, nebo zůstat v Luhačovicích, kde je ubytování a cestovní ruch na úplně jiné úrovni než v Kroměříži.

Při Vašem příchodu Vám slečna recepční ochotně vynesla veliké kufry do 2. patra, což není její práce, pouze její ochota.

Již při Vašem příchodu jste byli upozorněni, že restaurace má jiného majitele, tudíž nezodpovídáme za její provoz, ostatně stravování máme zajištěno v jiné restauraci.

Co se týká hluku, nejsme schopni hotel pěstěhovat a že zde jezdí auta není naše vina.
Pokud je hotel plně obsazen, což je u nás přes sezonu prakticky denně, není v našich silách zajistit o víkendu klid již v 19h jak jste si přáli.

Co se týká vašeho hodnocení "jeden z nejhorších hotelů" přečtěte si prosím pečlivě ostatních nejméně 100 hodnocení, jak nás hodnotí jiní klienti.

Vám jako hostům taktéž nedáváme kladné hodnocení.

Pavel Pelán

dospělý pár, 17.4.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
53 %
  • ubytování za tu cenu dobré,,,jen nechoďte na snídani

Personál
7
Služby
0
Čistota
5
Komfort
1
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 26.6.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Kladné je, že je v dosahu restaurace, ale zápor je, že zavírá ve 21.00

  • Paní na vrátnici první den, to byla katastrofa. Vypsat doklad jí trvalo neskutečně dlouho. Tvrdila mi tvrdošijně, že nemám objednanou první noc ač jsem sebou měla doklad, který mi byl zaslán.

Personál
3
Služby
6
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
6

Štěpánka Svobodová

jednotlivec, 25.9.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Komfort
4
Cena/kvalita
8

Vít Bobysud

skupina přátel, 20.8.2009

Praha, ČR

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Přestože jsme si koupili snídani, kuchaři tato skutečnost nebyla sdělena. Pokud by nenakoupil zásoby na svatbu, asi bychom se nenajedli. Dost zarážející!!

Personál
5
Služby
3
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 16.8.2009

Slovensky

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Počas ubytovania absentovali služby reštaurácie piamo v hotely.

Personál
7
Služby
0
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Jan Kestner

skupina přátel, 19.2.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Ubytování odpovídající ceně, takže relativní spokojenost, ale snídaně vzhledem k příplatku v hodnotě 95,-Kč mne velice nemile překvapily:-((((

Personál
5
Služby
5
Čistota
10
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Renata Straková

skupina přátel, 31.7.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
5
Komfort
3
Cena/kvalita
5

Anonym

skupina přátel, 11.1.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • šílená snídaně, za 100,- nejhorší hotelová snídaně co jsem v životě měl...

Personál
7
Služby
2
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
8
Hotel Hvězda odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

za kvalitu hotelových snídaní bohužel personál na recepci nezodpovídá! Je třeba se obrátit přímo na provozní restaurace.

Ale stejně nás to mrzí, že jste si od nás odnesl takový nepěkný zážitek se snídaněmi.
Sand to příště bude lepší. Děkujeme za Váš názor

Josef

jednotlivec, 12.3.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Slušný standart. Koupelna s příslušenstvím. Pokoj s televizí. Úklid. Po přestěhování 2.noc vše OK.

  • Nevítila ani jedna ze 2 stolních lampiček a u TV byl 1 noc nefukční dálkový ovladač a šly jen 2 kanály z toho 1 černobíle. Pod oknem s výhkedem na střechu a vstup do restaurace byl celou noc hluk ze vstupu na taneční zábavu. Druhou noc jsem se musel přestěhovat (v původním pokoji netopili).

Personál
7
Služby
5
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 31.5.2009

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
3
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 24.10.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Hvězda odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Miroslav Drobil, ředitel hotelu Hvězda

Anonym

dospělý pár, 4.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Neustaly hluk. Od sousedu neustale. Nocni grilovani s popijenim a alkoholu a neustalym smradem z cigaret pred budouvou hotelu od ubytujicich cizincu. Vedro a nedalo se vyvetrat. Rano krik od malych pobihajicich deti s rodici. Kolem 8 zvuk vrtacek. Dale krik pres cele patro od uklizecek o prave probihajicich uklidu.... Uz nikdy.... pokoj pekny a cisty, ale nikdy vic.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Hvězda odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaši zpětnou reakci. Pokud je v sezone hotel plně obsazen, nejsme schopni zajistit klid před 22 hod.

Jan Ondruš

rodina s malými dětmi, 25.7.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • V termínu našeho ubytování nebyly k dispozici snídaně

Personál
9
Služby
2
Čistota
6
Komfort
7
Cena/kvalita
9

Anonym

rodina se staršími dětmi, 8.8.2009

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Vše v pohodě, akorát hluk z ulice a absence platebního terminálu bych pokládal za mínus.

Personál
7
Služby
3
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
10

Christina

dospělý pár, 26.8.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
66 %
  • offenes Haus , Nettes Personal

  • Am Sonntag war das Restaurant geschlossen und wir erhielten kein Frühstück.

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
7

Jan

mladý pár, 3.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
3
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Petr

dospělý pár, 6.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Prúměrné

Personál
9
Služby
4
Čistota
10
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 29.8.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
5
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Andrej

jednotlivec, 16.10.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Dobrá lokalita.

  • Zima na pokoji (byl jsem tam v druhé polovině října). Uvítal bych místo dvou malých ručníků, jeden velký a jeden malý.

Personál
10
Služby
3
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
5
Hotel Hvězda odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Vaše připomínky.

Co se týká ručníků, na postelích každého našeho pokoje jsou pro hosty připraveny 1x velká osuška a 1x menší ručník, jelikož Vy jste byl na 2 lůžkovém pokoji, měl jste k dispozici celkem 2x velká osuška a 2x menší ručník. Takže nechápu, kde se stal problém :-)

K topení - je pravda, že některé pokoje trvá delší dobu vytopit, proto, se Vám omlouváme a připomínáme, že v případě jakéhokoliv přání či připomínky na místě se prosím, obracejte na naše pracovníky v recepci, rádi Vám okamžitě pomohou vyřešit sebemenší problém týkající se ubytování.