+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Hvězda Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 267 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    87%
  • Komfort

    84%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

jiří Polák ing.

Älteres Paar, 24.7.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Jedna mladá ochotná recepční,která měla službu při našem příjezdu v pátek 22.7.2016 cca v 11 hod. Ostatní byli neutrální až lhostejní.

  • Hotel Hvězda je v podstatě trochu lepší ubytovna.Nezajišťuje vůbec žádné stravování.Restaurace zavřená.Zahraniční hosté,údajně z Bosny byli dlouho v noci velmi hluční,nedalo se spát.Hotel stojí při velmi frekventované silnici se silným provozem i o víkendu prakticky po celou noc.I to brání spaní. Zodpovědně lze konstatovat,že jde o jeden z těch horších hotelů,kde jsme byli dosud ubytovaní a v žádném případě bychom mu nedali kladné hodnocení.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel Hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Poláku,
co se týká ceny, vybrali jste si nejlevnější hotel v Kroměříži, cena se Vám zdála i tak vysoká, za krásný nově zrekonstruovaný pokoj (440Kč/osoba) smlouval jste o ceně. Bylo Vám nabídnuto vrácení peněz. No nevyjádřil jste se k tomu.

Pokud jste chtěl extra cenu a okolí, měl jste si připlatit za 4* hotel v centru Kroměříže a ne smlouvat o ceně, nebo zůstat v Luhačovicích, kde je ubytování a cestovní ruch na úplně jiné úrovni než v Kroměříži.

Při Vašem příchodu Vám slečna recepční ochotně vynesla veliké kufry do 2. patra, což není její práce, pouze její ochota.

Již při Vašem příchodu jste byli upozorněni, že restaurace má jiného majitele, tudíž nezodpovídáme za její provoz, ostatně stravování máme zajištěno v jiné restauraci.

Co se týká hluku, nejsme schopni hotel pěstěhovat a že zde jezdí auta není naše vina.
Pokud je hotel plně obsazen, což je u nás přes sezonu prakticky denně, není v našich silách zajistit o víkendu klid již v 19h jak jste si přáli.

Co se týká vašeho hodnocení "jeden z nejhorších hotelů" přečtěte si prosím pečlivě ostatních nejméně 100 hodnocení, jak nás hodnotí jiní klienti.

Vám jako hostům taktéž nedáváme kladné hodnocení.

Pavel Pelán

Älteres Paar, 17.4.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
53 %
  • ubytování za tu cenu dobré,,,jen nechoďte na snídani

  • ubytování za tu cenu dobré,,,jen nechoďte na snídani

Persönlich
7
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
5
Komfort
1
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 26.6.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Kladné je, že je v dosahu restaurace, ale zápor je, že zavírá ve 21.00

  • Paní na vrátnici první den, to byla katastrofa. Vypsat doklad jí trvalo neskutečně dlouho. Tvrdila mi tvrdošijně, že nemám objednanou první noc ač jsem sebou měla doklad, který mi byl zaslán.

Persönlich
3
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6

Miloš

Älteres Paar, 25.6.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Umístění velkokapacitního popelníku pod okny pokojů svádí k nočním "diskuzím" jak hostzů tak i bohužel personálu a samozřejmě díky hluku a zápachu z cigaret se nedá spát, noční klid je zde asi cizím pojmem a to bohužel i pro pana recepčního, který se těchto hovorů - hlasitých - osobně a velmi aktivně účastnil,až na moji výtku se to trochu zklidnilo, ovšem opravdu jen trochu, při snídani se prsonál více zabýval vlastními zážitky z noci než aby doplňoval velmi už tak velmi chudou snídani. Vím kam už ne.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Štěpánka Svobodová

Einzelreisender, 25.9.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
4
Wert/Geld
8

Vít Bobysud

Gruppe von Freunden, 20.8.2009

Praha, ČR

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Přestože jsme si koupili snídani, kuchaři tato skutečnost nebyla sdělena. Pokud by nenakoupil zásoby na svatbu, asi bychom se nenajedli. Dost zarážející!!

  • Přestože jsme si koupili snídani, kuchaři tato skutečnost nebyla sdělena. Pokud by nenakoupil zásoby na svatbu, asi bychom se nenajedli. Dost zarážející!!

Persönlich
5
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 17.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Dostupnost parkování přímo před hotelem

  • Chyběly toaletní potřeby, snídaně by měla být už v ceně, taky by to chtělo lepší povlečení a madrace.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 14.12.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jan Kestner

Gruppe von Freunden, 19.2.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Ubytování odpovídající ceně, takže relativní spokojenost, ale snídaně vzhledem k příplatku v hodnotě 95,-Kč mne velice nemile překvapily:-((((

  • Ubytování odpovídající ceně, takže relativní spokojenost, ale snídaně vzhledem k příplatku v hodnotě 95,-Kč mne velice nemile překvapily:-((((

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 16.8.2009

Slovensky

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Počas ubytovania absentovali služby reštaurácie piamo v hotely.

  • Počas ubytovania absentovali služby reštaurácie piamo v hotely.

Persönlich
7
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Gruppe von Freunden, 11.1.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • šílená snídaně, za 100,- nejhorší hotelová snídaně co jsem v životě měl...

Persönlich
7
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
8
Hotel Hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

za kvalitu hotelových snídaní bohužel personál na recepci nezodpovídá! Je třeba se obrátit přímo na provozní restaurace.

Ale stejně nás to mrzí, že jste si od nás odnesl takový nepěkný zážitek se snídaněmi.
Sand to příště bude lepší. Děkujeme za Váš názor

Renata Straková

Gruppe von Freunden, 31.7.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 4.7.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Neustaly hluk. Od sousedu neustale. Nocni grilovani s popijenim a alkoholu a neustalym smradem z cigaret pred budouvou hotelu od ubytujicich cizincu. Vedro a nedalo se vyvetrat. Rano krik od malych pobihajicich deti s rodici. Kolem 8 zvuk vrtacek. Dale krik pres cele patro od uklizecek o prave probihajicich uklidu.... Uz nikdy.... pokoj pekny a cisty, ale nikdy vic.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaši zpětnou reakci. Pokud je v sezone hotel plně obsazen, nejsme schopni zajistit klid před 22 hod.

Anonym

Einzelreisender, 24.10.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Miroslav Drobil, ředitel hotelu Hvězda

Josef

Einzelreisender, 12.3.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Slušný standart. Koupelna s příslušenstvím. Pokoj s televizí. Úklid. Po přestěhování 2.noc vše OK.

  • Nevítila ani jedna ze 2 stolních lampiček a u TV byl 1 noc nefukční dálkový ovladač a šly jen 2 kanály z toho 1 černobíle. Pod oknem s výhkedem na střechu a vstup do restaurace byl celou noc hluk ze vstupu na taneční zábavu. Druhou noc jsem se musel přestěhovat (v původním pokoji netopili).

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 31.5.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
3
Komfort
7
Wert/Geld
7

Petr

Älteres Paar, 6.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Prúměrné

Persönlich
9
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jan

Junges Paar, 3.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
6

Christina

Älteres Paar, 26.8.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
66 %
  • offenes Haus , Nettes Personal

  • Am Sonntag war das Restaurant geschlossen und wir erhielten kein Frühstück.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
7

Jan Ondruš

Familie mit kleinen Kindern, 25.7.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • V termínu našeho ubytování nebyly k dispozici snídaně

  • V termínu našeho ubytování nebyly k dispozici snídaně

Persönlich
9
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
9